Monday, 6 April 2009

Cakkk!!

Salam semua!! Rindu weeiiiii.....

Dah lama tak mem'blog'. Bukan merajuk cuma berehat seketika sambil menikmati fasa hidup yg baru. Skrg sy dah ada kat Malaysia..sedang menghidup angin negara tanah tumpah darahku ini...waaaa!

Mintak maaf yer kepada teman2 blog yg setia & pengunjung2 blog yg baru. Material terbaru utk blog ni masih belum dpt disiarkan. InsyaAllah..tak lama lagi..kalo ada masa dan kudrat, sy akan buat pengisian terbaru ...yg pastinya segar dari dapur baru sy di Malaysia!

ok...jgn lah jemu tgk resepi2 lama tu yer!

Babaii!!

- Nita-

12 comments:

Aishah@Ariffin@Aqil said...

salam akak...
Huuhuhuuu...bestnye dah duk m'sia...
nanti mesti leh taruk resepi best2 lagi nih...

rina said...

ooo dah balik mesia ke...
dah bersalin belum...

Kak Ezza@makcik Blogger said...

Babacakkkk

dah ada kat msia...laaa..ni mesti nak beranak kat sini yaaa...

Duduk banting atau kat mana ni....calling calling ler akak ni..

iu @ wid said...

huwaa... lamanye x hupdate blog tu... dah duk mesia senyap2 je ye..:P

selamat bergumbiraa di tanah tumpah terchintaaaa.. heheheh

CikMin said...

salam nita...balik coti bersalin atau balik terus ni...lama betoi ilangnya...

Mat Gebu said...

yuu huuu..Temahhh!!!, ko apa kaboo sehat kee....waa dah ada tenet ek, boleh leerr berblog balik....

emil @ mamamia said...

salam..amboi..senyap2 dia balik sini rupanya..nita due somewhere july kan...

ada tenampak awak kat facebook zakiah..hhmmm...nice to hear again from you

shima said...

salam kak nita!!
wahhhhh akak dah blk masia...bestnyerrr....nak ikuttt..nak ikutt!

MamaFaMi said...

Selamat kembali ke Malaysia....

CT Delima said...

waduhhh!! lama nya dok sembunyi nita ni.moh ler jalan2 jumpa kitaorg ni hehehe. seronok kan dah balik m'sia ni.macam2 boleh buat.balik tanah air sendiri lagi selesa kan.

Selamat kembali dengan masakkan yang sedap2 hehehe

Abrahyn said...

salam kak...
saya pembaca baru blog akak nih...mmg suka bab2 masak memasak dan resepi nih...cuma tak rajin je nak masak...hehehehe...

salam kenal ye kak, me = beautifulabrahyn.blogspot.com

sophie said...

saya ade amek resepi kek pisang ensem..dah buat dah..mmg beshhhh.. thumbups..tQ..