Tuesday 22 April 2008

Kuih Koci

P4230583

Sebak rasa dihati semasa membungkus kuih koci ni....

Mula2 excited nak wat, sbb teringat ibu selalu buatkan koci keledek masa kat kg, aku tolong sibuk2 bungkus..tp, bila aku nak buat sendiri & sibuk nak call tny ibu mcmana nak bungkus rupanyer, ibu x sihat..dia masuk wad sbb tumpah darah. Luluh rasa hati..terus aku simpan inti yg dah siap..tunggulah..aku siapkan bila aku ada mood.

Dan, hari ni aku siapkan jugak...aku bungkus ikut rasa hati. Bila da jauh2 ni, rasa sedih sgt sbb x dpt tgk ibu kat wad...Aku doakan dia cepat sembuh...

Mintak maaf lah yer...resepi amik kat MyResepi.com je ...terima kasih utk Cik Mat ..tuan punyer resepi..kuih ni sedap..sama mcm ibu buat kat kg...wokeh!

1 comment:

RuHiL said...

Akak... sedih nye... bila baca pasal ibu... dia dah okay kan... mengalir air mata.. (tekenang mak kat kg)