Friday 23 November 2007

Dari sudut hati ini...

Mula2 aku ingat suka2 je nak cuba masakan2 yg aku x penah cuba semasa sibuk bekerja dulu..in fact,selalunyer pun aku masak simple2 sbb nak kejar mana yg sempat. Menu paling favourite selalunyer pun nasik goreng. Sebab..1) stimes nasik dinner tu ada lebih 2) laki aku suka makan 3) anak aku lagiiii suka makan dan ke 4) copat dan sonang!!! 5) dapur pun x bersepah sgt...Logik tuh...ada 5 sebab...hehehehehhe! Selalu,kalau aku masak beria pun x abis..pastu ,masuk peti sejuk (sbb x mau rasa bersalah kat mknn!)dan x lama kemudian...masuk lah tong sampahhh...kesiannn kan.

Bila dah ada masa di rumah bersama anak nih...br aku sedar yg sebenarnya bnyk lagi benda yg aku boleh belajar.memasak adalah salah satu cabang ilmu dan bukannya hanya masak utk mengisi perut.Disamping boleh nampak anak aku membesar dpn mata,aku bleh explore bnyk benda pasal makanan...

Dulu, masa mula2 aku berhenti keje...i felt that my whole life will be empty but not now...i found sthing that make my life full of joy!!

i'm getting happy and happier now....Alhamdulillah!!

No comments: