Thursday 27 December 2007

Lemon Swiss Roll


Ha...dah lama cuti buat kek...sejak kek span aku bantat masa birthday Iman...ini pun jenis kek yg sama , yg tak pakai baking powder!ish...kali ni aku cuba je lah, manalah tau menjadik. Alhamdulillah..jadi jugak walau x se'vogue' mcm swiss roll kat kedai..hikhikhik!
Kek aku tuh leper sebab baking pan aku besar sgt..lupa lak nak tanya tuan punyer blog size dulang berapa....tp, kalo aku tanya pun, itu jelah baking pan yg aku ada..ahaksss!! xde beza...hehehehehe!
lately ni asyik tergerak hati nak wat resepi blog Kak Pah ajer...ampoon ye kak pah!! tekak den sama taste kot..hehehehehhe! yg bestnyer...sapa2 yg nak resepi yg terbukti berkesan ni....kliklah link Resepi Swiss Roll Lemon nih!! Resepi asal dari Yani MyResepi...so,aku xyah la bubuh kat sini...Cuma aku tambah kismis kat inti krim tu, biar meriah sikit...! ok...try ler..senang& sodapppp!!

No comments: