Thursday 20 December 2007

Selamat Hari Raya Aidil Adha












Wah...tup tup dah raya haji...!!! Selamat Hari Raya Aidil Adha pada semua...sambutan kami ala kadar ajer...kalo kat kg ni syok dpt mkn sup tulang!! hehehehhehe!! tang raya bab mkn je yg di ingat....

Lauk tersadai rumah aku pada ari raya .....nasik impit,rendang ayam,kuah lodeh,sambal sotong& kuah kacang. Lauk boleh modified jadik lontong atau nasik impit mkn dgn sambal kcg & rendang...bunyik mcm grand jer kannn...ahaksss! mcm x caya aku yg masak semua nih...

oh yer..kuih lapis kacang merah...bhn ekperimen terhadap periuk kukus yg br aku borong...

Nampaknyer tahun ni aku kena masak sendiri..bukan nak bg saper makan pun...aku dan keluarga aku jugak!! angan2 nak masak tu mcm la meriah sgt raya kat sini...xde rasa apa2 pun...sbb x dgr takbir kot...solat hari raya pun x pegi....ish...kalo dgr takbir ni mau aku sentimental nih!!! oh...ibuuu...!! aku ni nampak jer brutal tp jiweng karat gituh! x boleh jadik nih...drpd aku melayan perasaan, baik aku mulakan operasi aku kat dapur...main masak2 lagi best! at least kepala aku x memikir sgt benda yg bukan2....so, berikut adalah cerita meditasi aku kat dapur...muhahahahhahaha!!! aku layan karat dgn periuk belanga aku dari pukul 2 ptg sampai kul 7 mlm...uih...lama tul tuh kalo ikut bacaan radar meter aku berada kat dapur...khikhikih! kalo kat mesia ni, aku layan tido lg best...

Entry lauk pauk yg aku masak ada diatas...check it out!!

No comments: