Thursday 27 December 2007

Oh Taugeh ku!!


Aku tgh tunggu kacang hijau aku nak jadi taugeh!! Macamana ni?? jadi ke x? Korang tgklah gambar tuh...itu gambar taugeh yg aku dah rendam 2 hari...baru kuar sikit jer ekor dia....ish!!! teringat dulu main buat togeh kat sekolah...rasanyer kalo 2 hari tu dah berakar ekor taugeh aku tuh!!

Huby aku ckp sebab cuaca sejuk kot...sbb tu dia lambat bertunas..oooo...camtu yek?? mana nak carik tempat panas?? xkan nak semai celah ketiak kot?? hikhikhik...itu je tpt yg panas aku rasa...x senonoh tul!! hikhikhik!

Apsal aku nak wat taugeh nih?Sbb...aku teringin nak wat pecal...eee...kalo ada taugeh kampung ni sure besh jadik nyer pecal tuh!! tp, tulah...susah gak nak menternak taugeh kat UK nih...hahahahahha!

Xpelah...aku tgk lagi sampai aku balik holiday nanti...kalo x bertunas jgk...mmg kat UK xleh wat taugeh kg ni kot!! anybody... tolonglah bagi idea camne nak bg taugeh ni tumbuh!!! wuaaa!!!

No comments: