Wednesday 24 September 2008

Tag dari CTDelima



KISS SIKIT!

Ini CTDelima punyer keje lah nih! Aku kena jawab tag dia nih....Sila baca dgn kyusuk dan tawaduk ok!

1: 1st time naik kapal terbang ??
- Dulu kecik2 abah aku selalu bawak aku naik kapal terbang...asal keluar jer naik kapal terbang! Mmg tak buleh la kalo tak naik..sampai abah aku bising.."abisla duit syiling abah camni!!" Tapi kalo naik kapal terbang yg pakai minyak, gi ke UK la.

2: 1st time beranak ??
- 4 Dec 2004 bila bersalinkan Iman.

3: 1st time gi overseas ??
- Kalo 'over the sea' selalu lah! So far, sea yg paling jauh ialah sea ke UK ni lah.

4: 1st time duduk jauh dari family ??
- Form 1. Duk hostel dah masa tuh!

5: 1st time kerja??
- Keje part time lepas SPM. Keje full time masa umur 24 tahun camtu kot!

6: 1st time rasa diri gemok ??
- Dari dulu mmg selalu rasa diri gemuk. Sampai la ni pon! Sbb aku mmg chubby cute gitu kan!!...ahaks

7: 1st time bercinta ??
- Cinta monyet banyak la. Cinta yg betul2 'cinta' tu pon banyak! Tapi, aku kawin dgn besfren aku..so, faham2 jer lah. Cinta tu sebenarnya ada depan mata selama ni.Penat bercinta frust nonggeng bagai! Kalo aku tau nak kawin dgn besfren sendiri,aku rilek jer sampai la dia pinang aku..ahaks!

8:- 1st time diri cantik ??
- Hari2 perasan cantik....hahahaha! Tapi masa mengandungkan Iman, lagi bertambah perasan cantik..tataw la apsal. Kadang rasa mcm 'akulah pompuan yg tercantik kat dunia!" ahaks!

9:- 1st time masuk cinema ??
- Masa Form 4 tgk XX-RAY...kat Capital, Klang. Skrg dah takde dah tpt tu....

10:- 1st time admitted in hospital ??
- Ada sekali masuk SJMC masa umur 25 tahun sbb ear infection - gegendang telinga aku koyak! ngeri kan?? Tapi, Alhamdulillah takde masalah sound trouble!

11: Pilihan hati ??
- Ni nak pilih pasal apa lagi ni? Kalo pasal org, aku ikut instinct and chemistry. Kalo hensem & cun bagai tapi takleh nak 'klik'...mmg aku tak leh nak masukkkk!

OK CT-Cikmat...homework dah siap!

No comments: