Friday, 12 September 2008

Tag dari Mat Gebewwwssss....




Ko tag aku yer mattt????? xperr2...ko tunggu!! aku nak jawab nih....


1. NAMA TIMANGAN :-)

Hahahaha...ni kalo aku nak senaraikan dari aku sekolah..masuk U ...sampailah keje ni..banyakkk! Officially korang boleh panggil Nita atau Ita. Ada yg panggil Itot...ni geng2 study la nih. Plak tu, ada yg nak panggil aku Aishu (alaaa...Aishwarya Rai tuu!) pun ader! ahakss...!

Kalo kat rumah ibu abah aku panggil Kakak, asben aku panggil Ayang...anak aku panggil Ummi.Anak sedara panggil Cikta. Kucing aku panggil...eowwwwww....

Tapi nama yg paling pofular la kan..dpt masa aku keje kat Stanchart,KL..ada ker panggil aku Dotnet (.net). Pasal apa taw?? Pasal kecekapan aku bercerita & bercakap...mcm internet! Sampai sekarang geng Stanchart panggil aku Dotnet. Siol tul!


2. SAYA SEORANG YANG :-)

sgt RAWK!!! Apa2 pun boleh..orgnye sgt simple. Buat keje cepat tapi berterabur...hehehehehe!

Agak sensitif kalo membangkitkan isu keluarga. Kalo nak kutuk aku, tarapa...silakan. Tapi kalo melibatkan family...waaa!...AWAS!


3. INSAN TERISTIMEWA :-)

First and foremost, family. Ibuabah,Suami,Anak,AdiK Beradik, Mertua & adik2 ipar dan bespren2.

4. MAKANAN :-)

Apa aku suka makan yek?? Suka jer makan apa benda pun, cuma tak berapa kuat masam. Kalo benda masam memang aku tak feeling nak makan.
Eh aku ada benda yg aku paling suka makan la !! aku suka sgt makan YONG TAU FU...huhuhuhu!


5. WARNA KEGEMARAN :-)


Entah..semua pun ok jer. But, more to pastel kaler la. Kalo aku yg pilihkan baju ker, langsir ker, abisla ..semua kaler earth jer. Takdak kaler maler nih.Lagi satu,jgn kaler yg striking banget! Lagi2 kalo benda tu jadik hiasan rumah, aku rasa mcm terpancar2 gituh! Sakit mata!

6. LAGU KEGEMARAN :-)

Lagu?? ni lagi la. Selalu aku suka lagu yg sedap didengar...itu jer!


7. BENDA YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS :-)


Dateline! ni masa keje. Sekarang ni, xder apa. Cuma, stress kalo dgr kabar abah yg x sihat kat kampung., Stress nak balik!

8. 3 BENDA DALAM WALLET :-)
Debit Card, Cash & I/C.

9. KALI TERAKHIR MENANGIS BERIYA-IYA :-)
Nangis beria2 tu camner? Kalo nangis kuar air mata bagai tu, ari khamis mg lepas la! Masa tipon kampung! Abah pengsan masa beli ubat kat Klinik Hospital..saper tak nangis!

10. TAG RAKAN ANDA :-)

Shima
Kak Ezza
Mat Gebu..(aku saja pulangkan balik soklan ko nih!)

2 comments:

shima said...

thuarghhh YONG TAU FU!!!
jgn disebutttt....terbayang2 dah ni...ikshh samala kak nita kalau yong tau fu ni hadap satu pinggan x mkn nasi satu ari dah.. :D

err bdak SHIMA yg ditag itew rasa2 bukan bdak cardiff tu kan..fuhhhh selamattttt...

NITA said...

ko jgn nak ngelat yer...nak kena rotan nih! pi balik siapkan keje cepat!