Sunday 3 February 2008

Ha??? Dapat Award??



Blog aku dpt award? kihkihkih...Lihatlah dunia!!!Terima kasih kepada Mamavogue kerana susi berkongsi award yg kurasakan amat 'grand' gituh! Rasanya blog aku tu blom layak lagi diberi apa2 gelaran memandangkan masih muda umpama gadis sunti gituh!

Timasih kpd pencetus idea seperti mamavogue, kak pah sherry, ah mat gebu,noreenuk,mak daro kak umi-e,ummi, jo, princessharyati dan ramai lagi kawan2 alam maya yg lain....sehingga terciptanyer blog tempat aku menyimpan segala resepi masakan yg pernah aku cuba & menjadi santapan aku sekeluarga.

Semoga dgn 'award' dan sokongan yg aku terima, bertambah rajin la aku mencuba resepi2 baru yg lebih vogue lagi vazzz!! Aku plak x layak lagi bg org award sbb level x pro lagi, so biarlah award ni aku simpan dulu....sampai aku dpt award lain plaks!!! kihkihkih!! ada ka camtuh?? ahaks!anyway thanks Mamavogue...you r my great supporter!!! Last but not least...Lihatlah dunia!! hahahahaha! (sambil pose junjung award ala2 Mawi gituh!)

No comments: